[linux] USB bluetooth dongle

Michal Tarana tarana na infovek.sk
Středa Září 22 18:25:37 CEST 2004

Ahojte vsetci,
^^^^^^^^^^^^^^

velmi dakujem za rady, ale stale sa mi nedari :-(.

> zapni bluetooth na telefone a skus 'hcitool scan'

Skusil som. Dostal som hlasku:
Device is not available: Success. Medzicasom som akurat zistil, ze som
nemal v /dev vytvorene zariadenia ttyUB0... s major char number 216, tak
tie som povytvaral. Pouzivam moduly: bluetooth, l2cap, rfcomm, hci_usb.
Verzia jadra: 2.6.8.1 + acpi patch + bluez patch. Tak neviem, potrebujem
este nejaky dalsi? Skusal som aj tie moduly ako BlueFRITZ a take, ale
nepomohlo nic. Tak neviem, nema niekto nahodou este nejaky napad? Velmi
pekne dakujem za vsetky odpovede a prajem vsetko dobre.

Michal