[linux] ALSA nefunguje poriadne

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pondělí Září 27 14:51:38 CEST 2004

> otazka ci vystup dvoch programov naraz je rieseny HW (musi podporovat
> zvukovka) alebo SW (ak to zvukovka nepodporuje).

Vie to robit tusim pre niektore novsie sound blastre.
Ja mam AC'97 5.1 zvukovku.

> Pocul som, ze ALSA by to mala podporovat (DSP/PCM output by sa mixoval na
> urovni ovladaca), ale priklad som zatial nevidel. Robi to ten tvoj poslany
> config?

Ano, je to nejak tak, len si niesom isty, ci je to na urovni ovladaca
alebo kniznice (libasound).

Robi to ten moj config a funguje to celkom dobre.
Mozno to ale nemam celkom spravne nastavene, nemal som vela casu
to podrobne preskumat.

	SAL