[linux] ALSA nefunguje poriadne

Pondělí Září 27 11:20:56 CEST 2004

aku mas zvukovku?

On 25.09 18:16, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Presne tento problem som predcasom riesil. Zatial mi tusim nefunguju 2
> programy, ktore citaju zo zvukovky (mozem mat naraz aktivny len jeden). Co
> sa tyka vystupu, tak mozem mat sucasne spusteny xmms, vlc alebo
> gnomemeeting. Malo by ist neobmedzene mnostvo programov.
>
> Riesil som to zapisom do /etc/asound.state (nasiel som navod na
> alsa-project.org).

otazka ci vystup dvoch programov naraz je rieseny HW (musi podporovat
zvukovka) alebo SW (ak to zvukovka nepodporuje).

Pocul som, ze ALSA by to mala podporovat (DSP/PCM output by sa mixoval na
urovni ovladaca), ale priklad som zatial nevidel. Robi to ten tvoj poslany
config?

If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?