[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Pátek Duben 1 10:55:48 CEST 2005

On 31.03 21:59, M. F. PSIkappa wrote:
> Toto som moc nepochopil, mozes opisat situacia, kedy sa neda pouzit
> kombinacia router+switch, ale je nutne pouzit len router s vela portami ?

netvrdim ze vsetky porty musia byt v routeri. Ale niekedy nemozu byt
vsetky v tom istom switchi, ale potrebujes napriklad router s 8 portami.
Kolko stoja switche s podporou vlanov? su dost lacne, aby sa oplatili viac
ako pokus narvat viac kariet do PC?

10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!