[linux] pripojenie mobilu (znovu:-D)

pecko pecko na pecko.sk
Sobota Duben 2 10:03:17 CEST 2005

Dňa So 2. Apríl 2005 09:34 Lubor Kacian napísal:
> Urcite je nasviac, co nam vadi tvoja signatura. Moze sa ti stat, ze
> sa dostanes na blacklist mnohym ludom a budes sa divit, ze ti nikto
> neodpovie. Signatura je sice osobna vec, ale existuje aj nejaka
> netiketa. Ale je to OffTopic tejto konfery, takze sa k tomu uz
> nebudem vyjadrovat.

samozrejme, tomu verim. ale je aj viac takyx, co pouzivaju rovnako dlhu
signaturu. netiketu beriem. aj ja sa nou ohanam obcas. ale nehovori, ze
nesmiem, ale nemal by som . aspon ta, ktoru mi poslal ten ujo.

ale ja problem nemam vyhoviet aj takymto uxylnostiam.

uz ma potesi niekto odpovedou?:-) ale na to, na co sa pytam. v tej
signature to bolo jasne napisane:-D

****
tu bola kedysi signatura
****