[linux] pripojenie mobilu (znovu:-D)

Sobota Duben 2 13:16:36 CEST 2005

On 02.04 10:06, pecko wrote:
> este ma napadla jedna vec. ked som skusal volat na pripojeny telefon,
> kmobiletools pipal, ze prixadzajuci hovor. ale nedal sa ani prijat, ani
> odmietnut, ani nic.

google netvrdi nic? AT prikazy na komunikaciu s mobilom (a modemami vobec)
nie su standardizovane, takze kazdy mobil zrejme pouziva inu sadu. Mozno
staci najst spravnu sadu alebo prinutit kmobiletools aby zobrali sadu
prisluchajucu k inemu mobilu...
Fighting for peace is like fucking for virginity...