[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Mike mike na spinet.sk
Neděle Duben 3 19:58:14 CEST 2005

Lubomir Host wrote:
> Nestiahol si ten HTML kod a neskusil kusok z neho dat do googla?

Neskusal som. Co som mal hladat ?
Ten kod bol ocividne vygenerovany z Terayon modemu, okrem nejakeho loga
a HTML balastu je tam toto:

PC Connectivity:
USB: Not Connected
Ethernet: 10 BaseT Half Duplex (Hmm, dobre vediet, musim ju vymenit)
USB Vendor ID: 06 cc
MAC Address: 00-MO-JA-AD-RE-SA
CM Model: ECM720

Cable Signal: Ready
Tuning: Complete
Ranging: Complete

Data Service: Ready
Connecting: Complete
Configuring: Complete
Registering: Complete

Current state: Operational
Highest State Obtained: Operational

Okrem toho je tam,ze "Troubleshooting", kde je nejaka rada Dr.Modema:

Dr. Modem has examined your modem.
Dr. Modem's Diagnosis:
# The modem is fully operational.

Dr. Modem's Prescription:
---

Nie som si isty co "Dr. Modem" dokaze :-) Kabel odpajat nejdem...

> Chodia tam nejake pakety (bootps) z adresy 10.23.192.1, ktore vidis aj
> ked si pustis tcpdump a si normalne pripojeny.

Hej, 10.23.192.1 je DHCP server a gateway. Z neho idu DHCP pakety
pridelujuce verejne adresy pre kompy, ale aj pakety ktore prideluju
adresy 10.23.x.x, ale neviem ako zistit ktora z nich je pre moj modem.
Pozeral som ich par, ale mam pocit, ze modemy pouzivaju na kabli druhu
MAC adresu, ktoru nemaju na sebe napisanu.

Mike