[linux] upload cez chello linku a interaktivita prace

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Duben 3 20:08:50 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 07:58:14PM +0200, Mike wrote:

> Neskusal som. Co som mal hladat ?
> Ten kod bol ocividne vygenerovany z Terayon modemu, okrem nejakeho loga
> a HTML balastu je tam toto:

Hmm, ja mam modem Arris, a pokial som to robil dobre, tak sa mi na
192.168.100.1 port 80 pripojit nedalo. :-/

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/