[linux] KOMERCE: Nový král mezi distribucemi

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Úterý Duben 12 17:19:18 CEST 2005

Quoting Andrej Hosna <adino na uid0.sk>:

> On Tuesday 12 April 2005 07:21, Luděk Kolář wrote:
> Myslim ze je namieste poziadat o pridanie
> Luděk Kolář <support na dvdlinux.cz>
> do zoznamu nepovolenych odosielatelov do mailinglistu.
> Raz som to este prekusol .. komercia .. OK... ale co je vela ...

Nevím, co Vám přesně vadí.
Zpráva je výrazně označena, že se jedná o komerci. Protože MetaFAQ této
konference nefunguje, tak jsem použil přístup podle MetaFAQ konference
linux na linux.cz. Tam se praví, že se zpráva má výrazně označit, že se nemají
uvádět ceny, nemá se posílat více jak jednou za 14 dnů.
Přesně tyto podmínky jsou splněny i zde.

Stalo se mi omylem, že jsem poslal zprávy z nepřihlášené adresy info @
dvdlinux.cz. Když mi to mailman vrátil, že čeká na potvrzení, tak jsem si to
uvědomil, ale odkaz na zprávu, kterou podle textu mělo jít zrušit se mi už
nepovedlo.
Takže stalo, že sem nakonec dorazili zprávy dvě, za což se omlouvám, ale nebyl
to úmysl.

L. Kolář

--
DVD Linux