[linux] (long) [ADMIN] Návrh nového META-FAQ

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Úterý Duben 26 14:34:11 CEST 2005

> Návrh meta-FAQ konferencie linux na lists.linux.sk. Akékoľvek pripomienky k
> obsahu tohto dokumentu posielajte na moju adresu, alebo na adresu
> konferencie pokiaľ si myslíte, že je to vhodné téma na diskusiu.
V ceskej meta faq je pravidlo o crossposte v kontexte KOMERCE sprav, rad by
som aby bolo aj v sk meta-faq.
Napriklad by to mohlo vyzarat takto:
V pripade ze sa do konferencie dostane nejaky hromadny komercny dopis (sprava
komercneho charakteru rozosielana do viacerych konferencii v Internete), bude
to mat za nasledok zakaz pristupu ku konferencii pre celu domenu, odkial
dopis prisiel.(zdroj: linux-cz metafaq)
Tiez sa pripajam k nazoru ze KOMERCIA, PRACA, resp OT by mali byt oznacene
konkretnymi stringami aby sme si mohli zriesit procmail.
Adino