[linux] backup system

Jan Ostrochovsky jan.ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pátek Srpen 12 18:08:50 CEST 2005

Pozdravujem,

pri zalohovani vidim 2 vyzvy:
    - zabezpecit obnovu pri zlyhani uloziska dat (vacsinou hardverova
porucha disku)
    - zabezpecit obnovu pri nechcenom vymazani alebo prepisani (chyba
pouzivatela, resp. jeho neznalost niektorych auto-vyprazdnovacich
features, ...)

Ktore z technologii spominanych v tomto vlakne sa vedia popasovat s
oboma vyzvami? Len pripomeniem, ze druha vyzva vyzaduje zurnalovanie s
moznostou obnovy konkretnych suborov ku konkretnemu datumu.

ostry