[linux] Zmetok v apt

Marek Podmaka marki na onee.sk
Neděle Srpen 14 22:08:52 CEST 2005

Hello,

  takze, moznosti je viac, neviem ktora bude fungovat...

  Na preinstalovanie rovnakej verzie balika sa da pouzit: apt-get
  install --reinstall package
  Dalej existuje parameter na nainstalovanie verzie ktoru mu zadas,
  mozno sa to da skombinovat s tym reinstall, pripadne este
  force-downgrade.

  A ak ide o par balickov, tak moznost ktoru som pouzival kym som
  nevedel o tychto - stiahnut dane balicky z webu a potom: dpkg -i
  subor.deb

  A pozri aj clanok o reinstalovani:
  http://www.debian-administration.org/articles/176

--