[linux] tlac v prostredi linux / windows

Jan Sos janko na slovakiatravel.sk
Pondělí Srpen 22 21:46:43 CEST 2005

Nenapisal si ake tlacove jazyky, resp. ovladace pouzivas. O ake
tlaciarne sa jedna?
Najlepsie skusenosti mam s PS. V nastaveni samby sa da nastavit aj
tlacovy prikaz,
niekedy je lepsie miesto konfigurovania tlaciarne vytvorit davku, ktora
nejakym
sposobom nakopiruje vystup z WIN na port tlaciarne.

Sos