[linux] Docbook

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Středa Srpen 24 19:22:01 CEST 2005

Roman Fordinal wrote:

>Dňa Utorok 23 August 2005 12:00 Juraj Bednar napísal:
>

>Netvrdil by som, vo firme to pomaly uspesne nasadzujeme, stacilo len vybrat
>vhodny editor. teraz pouzivame XXE. je to WYSIWYG, nikto nema zvlastny problem
>v tom pracovat.

Ano, XXE sa mi tiez pacil. Nemozes sem plz pastnut skriptik co mas na
generovanie RTFka? Xsl-ko si upravim nakoniec aj sam, v principe mi ide
o postupnost krokov, aby som to nemusel odpiky vymyslat.

PS: co praca z obrazkami a tabulkami v XXE, pripadne inych docbook
editoroch?

PS2:  Juraj, tex je fasa, zamiloval som si ho na skole a problemy som
samozrejme mal ja a nie tex ako taky ;-) Ono, odkedy som prisiel na
"spravny" postup, aby aj PDF, delenie slov, fonty, obrazky a cislovanie
stran bolo na 100% tak je pouzivanie hracka. Bojim sa ze s docbookom
(nie formatom, ale jeho vystupmi) to bude podobne.

--
Ernest Beinrohr, (Ing.) OERNii
Admin @ Axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/