[linux] Fedora CORE 4

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Úterý Srpen 30 09:45:55 CEST 2005

On Tue, Aug 30, 2005 at 09:34:20AM +0200, Lubomir Host wrote:

> Tak som si to testol. A u mna na Debian testing sa to sprava takto
> divne:
>
> -----------------------%<-----------------------
> $ ls -la test*
> -rw-------  1 root rajo    0 Aug 30 09:24 test
> -rw-------  1 root rajo 7.0G Aug 30 09:29 test2
> -----------------------%<-----------------------
>
> Vypis v apachovi:
> ---------------------------------%<---------------------------------
> [TXT] test                               30-Aug-2005 09:24     0k
> [   ] test2                              30-Aug-2005 09:29  3032M
> [...]

No to je mozne, ze kvoli tomu skip to ukazuje inu velkost, aj ked by nemal.
Inak s tym parametrom skip by to malo skoncit velmi rychlo a nemal
by ta nechat cakat.

Horsie ale je, ze u mna ten parameter nejak blbol. Ked som to takto parkrat
vytvoril, tak som po case zistil, ze:
  1. miesto na disku nechyba v takej velkosti, ako je naalokovany subor
     (co este viem pochopit, kedze mohol nechat sektory nealokovane)
  2. po restarte mi na tom disku fsck hlasil chyby (stalo sa mi to viackrat).
     Neviem, ci je to chyba fsck alebo ext2/ext3, ale toto je dost
     neprijemne. Doporucujem umounut disk a skusit to.

		SAL