[linux] ADSL (trocha komercne)

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Prosinec 5 21:00:27 CET 2005

Pavol Lajciak  wrote / napísal(a):

> Popozeram. Aka je prenosova rychlost?

Kedy-ako a kedy-kde (hlavne ked si v rodinnom dome :-) ).
Vyhodou je, ze si mozes kupit a do 7 dni mozes vratit, ak nebudes mat
signal (aspon to tak tvrdia - negarantuju, ze budes mat dobry signal).

Na mapke t-mobilu som v okraji pokrytia a chcelo to najst dobre miesto.
Niekedy 10 cm urobi velky rozdiel (zmena zo ziadneho signalu a velmi
kvalitny).

Ked som pytal, kedy dobre pokryju "moju" dedinu, tak nepovedali nic
konkretne. Za zakulisia som sa vsak dopocul, ze momentalne pracuju na
pokryti Bratislavy...

Skus si precitat tento clanok (Prvé merania rýchlostí T-Mobile Flarionu)
http://www.dsl.sk/article.php?article=1064&title=
Inak moja aktualna rychlost je 42.1 KB/sec a priemerny ping 37 ms (podla
dsl.sk).

Limit je 10 GB/mesiac (po prekroceni musi platit 299SK/1GB). Mnozstvo
prenesenych dat si mozes overit na t-mobil.sk (prekvapilo ma, ze mi
ukazal stav spred 1 minuty. Pri edge/gprs mi ukazoval stav spred 1-2 dni...)

Skusil som stiahnut Mandrivu 2006 (2Gb) - tahal som to asi dva dni
(neviem preco - nebol som doma, ale rychlost dost kolisala (cez dnes) od
48 po 100 KB/s - podla flashgetu ).

Pripojenie v linuxe (Mandriva 2006) bez problemov (cez ethernetovy kabel).

Zd.