[linux] OT: zistenie velkosti suborov v adresari [python]

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Prosinec 6 17:06:46 CET 2005

On Tue, Dec 06, 2005 at 04:57:47PM +0100, Jan Kunder wrote:
> Tu sa zapojim aj aj. $2 za zmeranie "velkosti" adresara sa mi zda vela.
> To radsej prejdem na proprietary riesenie inej firmy ponukajucej
> namiesto OS (skolu) marketing(u) :-)

Pri ICQ debate so SALom SAL navrhol este jedno riesenie, kde ziadne
dolare nevystupuju:

python -c 'import os; print sum([os.path.getsize(x) for x in
os.listdir(".") if os.path.isfile(x)])'

Teda ak ti nevadi, ze musis importovat cely operacny system ("import
os;"), tak aj toto moze byt riesenie. Aj ked je operacny system ako
taky zadarmo, tak dovoz moze tiez nieco stat. ;-)

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :