[linux] OT: zistenie velkosti suborov v adresari [python]

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Prosinec 6 17:23:02 CET 2005

Lubomir Host wrote:

> Pri ICQ debate so SALom SAL navrhol este jedno riesenie, kde ziadne
> dolare nevystupuju:
>
> python -c 'import os; print sum([os.path.getsize(x) for x in
> os.listdir(".") if os.path.isfile(x)])'
>
> Teda ak ti nevadi, ze musis importovat cely operacny system ("import
> os;"), tak aj toto moze byt riesenie. Aj ked je operacny system ako
> taky zadarmo, tak dovoz moze tiez nieco stat. ;-)

No, a prave preto vitazi firma $$.

Pretoze je jednoduchsie, ked sa nieco neda a admin sa moze vyhovorit
:-D, ako ked sa to da spravit na 7 sposobov. Popr. sa zakupi soft za X a
spokojny je admin (lenivost+snad provizie), sef/veduci pracovnik
(provizie), dodavatelska fa (zisk). A hlavne to plati v instituciach,
kt. nemaju peniaze na zakl. platy, ci "nove lavice", ale na plastove
okna v ramci celeho komplexu za (kolko to bolo 60?) melonov ano. OK, sry
za OTcko.

A d. za kopec inspirujucich prikladov 2all.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com