[linux] defragmentacia

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Úterý Prosinec 6 20:01:58 CET 2005

Ahoj,

  pri vsetkych defragmentoch sa pise, ze si mas data odzalohovat, pretoze
funkcnost sa nezarucuje a je mozne, ze ti to poskodi filesystem.
Ked uz si to cele odzalohujes napr. cez tar cpf ..., tak mozes filesystem
rovno preformatovat a nasledne data obnovit. Je to najlepsia defragmentacia.
Nemyslim ale, ze fragmentacia 10% je az taka hrozna, zeby defgrafmentacia
vela pomohla.

			SAL