[linux] defragmentacia

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Úterý Prosinec 6 19:59:08 CET 2005

prajem vsetkym dobry den (-:
neviete ako sa da defragmentovat ext3? lebo jeden filesystem je na tom
uz dost uboho:
/dev/sda1: 17991/1876800 files (10.6% non-contiguous), 2436890/3759612
blocks
viem sice ze to je furt lepsie ako keby takto rozhadzana bola FAT-ka,
ale aj tak to nie je nic extra... ja ho totiz pouzivam ako male
20-gigove medium ked stahujem updaty a podobne veci v skole (-: takze
casto nieco pridavam, vymazavam atd...

O programe {e,e2,m,x}defrag viem, raz sa mi podarilo spustit e2defrag na
ext3 a skoncilo to pri mke2fs -jv (-: ked totiz zurnal nie je na urcenom
mieste byvaju s tym problemy...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.