[linux] ADSL (trocha komercne)

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Pátek Prosinec 9 22:05:22 CET 2005

> preto ja tvrdim ak mate moznost net cez kabel rozhodne chodte doto ...
>
> mrzi ma ze som tu poohovaral ISP sluzby na slovensku ale pride mi to
> tu akoby sme boli v dobe ladovej .....

co ja viem, DSL je ako technologia celkom v pohode... je pravda ze cena
prenosu dat, ktoru STcko urcuje ostatnym ISPckam nie je pre nich
priazniva, ale to je uz vec trhu, regulacie, atd... od telekomu sa da aj
na flate dost tahat, tam idu tie peniaze z jedneho vrecka do druheho,
asi ich to tak neboli. vlastne, nebyt downloaderov, nebolelo by to ani
ostatnych ISPs.. :o)