[linux] SSLCertifikaty na apache-ssl

Marek Podmaka marki na onee.sk
Čtvrtek Prosinec 15 22:24:32 CET 2005

Hello,

  Bohuzial to nie je technicky mozne.
  Neviem nakolko sa vyznas v SSL, ale casto to nenapadne ani tych co
  vedia ako SSL funguje.

  Takze: Klient spravi poziadavku na https - teda pripoji sa a zacne
  SSL handshake. Ked ten skonci, je pripraveny kryptovany kanal,
  ktorym sa mozu prenasat data HTTP protokolu. Named Based Virtual
  hosting funguje vdaka headeru "Host:" v HTTP requeste. Ale apache
  musi poslat certifikat uz ovela skor - pri SSL handshake. A vtedy
  nema odkial vediet ze ktory virtualhost bude klient neskor chciet.

  Co z toho vyplyva: Pre kombinaciu IP:port je len jeden certifikat.

  Riesenie: Kazdy https virtualhost musi byt bud na vlastnej IP alebo
  sice na rovnakej IP, ale inom porte. (My napr. to prve poskytujeme
  za poplatok, to druhe zadarmo.)

--
  bYE, Marki