[linux] USB Card Reader

Marek Podmaka marki na onee.sk
Sobota Únor 5 20:22:03 CET 2005

Hi!

Saturday, February 5, 2005, 15:45:51, tarana na infovek.sk wrote:

MT> Mam USB citacku pamatovych kariet kombinovanu 4v1. Ked to pichnem do
MT> Debianu (kernel-2.6.10), dostanem do dmesg:

  mas zakompilovanu podporu pre SCSI Multiple LUN? Dufam teda ze si to
  pamatam spravne... V helpe k tejto polozke v kerneli spominaju napr.
  CD-Changer, ktory to tiez potrebuje. A tieto citacky na viac kariet
  to potrebuju tiez. Ide o to, aby jedno zariadenie mohlo "mat" viac
  diskov (sorry za moju terminologiu).

  Proste potrebujes, aby citacka mohla dostat pre kazdy typ kariet
  sda, sdb, sdc... Teda aspon ta moja tak funguje - vo windowse ma
  kazdy slot vlastne pismenko disku. Sranda je ze vo win na to treba
  specialny driver (citacku sice win najde, ale nezaregistruje
  vlozenie karty) a v linuxe mi to fici uplne bez problemov :) iba s
  podporou usb mass storage, scsi emulaciou a tymto scsi LUN. Ja mam
  kernel 2.4

--
 bYE, Marki
... "One dies only once, and it's for such a long time!" -- Moliere