[linux] ericsson, usbserial konvertor a linux

Středa Únor 9 09:27:25 CET 2005

On 09.02 08:56, pecko wrote:
> pecko:~# hub.c: new USB device 00:10.1-2, assigned address 2
> usbserial.c: Generic converter detected
> usbserial.c: Generic converter now attached to ttyUSB0 (or usb/tts/0 for
> devfs)
>
> pecko:~# setserial /dev/ttyUSB0
> Cannot get serial info: Invalid argument
>
> taketo porty sa daju nastavovat len pomocou stty. ale zial neviem, ake
> parametre mu mam nastavit, aby sa s tym dalo komunikovat.

cez setserial sa predovsetkym kernel informuje o parametroch serioveho
portu (IRQ, port) ktore v tomto pripade nemavaju velky zmysel.

stty zase nastavuje vlastnosti terminalu ako echo, prekladanie koncov
riadkov, znaky ktore mazu znak alebo cely riadok. To v tomto pripade tiez
nema velky zmysel.

Ratal by som s tym, ze ak ti uz kernel pripojil ericssona na generic
konverter, malo by sa s nim dat komunikovat ako s normalnym seriovym
portom. Skus sa na neho pripojit minicomom a poslat "AT"

42.7 percent of all statistics are made up on the spot.