[linux] ericsson, usbserial konvertor a linux

pecko pecko na pecko.sk
Středa Únor 9 09:58:21 CET 2005

Dňa St 9. Február 2005 09:27 Matus UHLAR - fantomas napísal:
> stty zase nastavuje vlastnosti terminalu ako echo, prekladanie koncov
> riadkov, znaky ktore mazu znak alebo cely riadok. To v tomto pripade
> tiez nema velky zmysel.

nastavuje aj prenosovu ryxlost, paritu, dlzku slova, stopbit, flow
control a kopec inyx kravin. a prave preto som z toho mimo, ako by som
mal ten port nastavit, aby sa komunikacia rozbehla. napr. zo seriovej
mysi sa mi nedalo citat, az kym gpm nenastavil nalezitosti na porte.

> Ratal by som s tym, ze ak ti uz kernel pripojil ericssona na generic
> konverter, malo by sa s nim dat komunikovat ako s normalnym seriovym
> portom. Skus sa na neho pripojit minicomom a poslat "AT"

tu asi stracam podu pod nohami, ale akosi neviem, ako sa nim
pripojit...:-D
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Prosim, neposielajte mi prilohy v proprietarnych formatoch! (.doc, .xls)
Na tvorbu dokumentov v otvorenych formatoch odporucam pouzivat
OpenOffice.org namiesto Microsoft Office.
Precitajte si http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html.

NEZASIELAJTE MI NEVYZIADANE EMAILY ANI NEVYZIADANE CASTI EMAILOV. AK MI
ODPOVEDATE, ODPOVEDAJTE LEN NA TO, NA CO SA PYTAM...

NEPRAJEM SI PRIJIMAT AKEKOLVEK SPRAVY Z ADRIES, NA KTORE NIE JE MOZNE
ODPOVEDAT!

Generovane dna: Wed Feb 9 09:54:00 CET 2005 na OS Linux 2.4.22