[linux] Mierne OT - dlhe : Mozilla a Socialna poistovna

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Pátek Únor 11 18:03:43 CET 2005

iba poznamka k tomu ze sa ten formular musi vyplnat elektronicky

pravda je, ze nemusi - je to optional - avsak k ziskaniu opravnenia na
podavanie toho vykazu cez net je potrebne neskutocne mnozstvo picovin
typu vypis z registra trestov, zivnostensky list, ze sa mi to cele
znechutilo, pretoze ziskanim opravnenia zabijem viac casu ako za rok
kazdomesacnym zajdenim na socialnu poistovnu osobne a bachnutim im toho
formulara do okienka.
150k uradnikov v bruseli je vysmech zdravemu rozumu