[linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Sobota Únor 12 11:14:43 CET 2005

> takze moja oprava: windows-1250 nie je standardom pre kodavanie
> dokumentov v ramci statneho informacenho systemu sr - teda pre akekolvek
> dokumenty vytvrene na pocitacoch, ktore boli zakupene za peniaze zo
> stat. rozpoctu. :-)

Hehe, toto sme chapali. Len som ta doplnil. :)

> vymennym formatom v ramci statnej spravy je format .rtf.
> kontrolna otazka: kolko dokumentov vo formate .doc a .xls najdete na
> strankach institucii statnej spravy?

Nuz, osobne mam mensi problem otvorit nejake .doc alebo .xls,
ako otvorit .rtf. :-(

Skusal som teraz openoffice 1.9.77 a velmi pekne otvoril tych
par dokumentov, na ktorych som ho skusal. Nevidel som ich pod
nieim inym, ale myslim, ze takto mali vyzerat (ak nie, tak mozno
vyzeraju este lepsie :-)).

	SAL