[linux] OT: linux.sk presmerovany na linuxos.sk? - par prihod z natacanie

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Sobota Únor 12 11:37:22 CET 2005

Ok, zda sa ze minimalne dvaja ludia si myslia ze som to prehnal. Zrejme
som to teda naozaj prehnal, za co sa ospavedlnujem vsetkym ktorym som
zdvihol adrenalin a specialne Jurajovi.

Na vysvetlenie (uz nie ospravedlnenie) by som chcel napisat ze ten mejl
mi velmi pripominal jeden moj vlastny zazitok ked mi spoluadmin zasadne
robil podobne zasahy na serveri (upgrade na novu verziu distribucie,
instalacia novych experimentalnych balickov) zasadne ked som mal
najmenej casu na odstranovanie chaosu co vyrobil. Mozno som bol na neho
este stale prilis nastvany ked som to pisal...

V kazdom pripade, nabuduce necham podobne mejly odlezat v Outboxe kym
ich poslem a tiez si rozmyslim kym napisem odpoved na temu okolo ktorej
ludia maju silne emocie.

Matus