RTF MS-DOS *was* Re: [linux] Peticia za dostupnost verejnych sluzieb WAS: Mierne OT - dlhe : Mozilla a ZSR a ine

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Sobota Únor 12 15:38:08 CET 2005

Dňa Sobota 12 Február 2005 01:32 popoludní Peter napísal:
> K tym Vasim RTFkam:
> 1. MS-DOS RTF (export/save as  dokument.rtf) nie je RTF! (rich text
> format)[kdesi som to cital aj s argumentami - a myslim, ze to bolo v
> CZ/SK jazyku]
Nikto tu nehovori o MS-DOS RTF.
> 2. OOo perfektne podporuje (skutocne!) RTF.
Nie je pravda, mam ich spustu co MS WordViewer precita a OO zobrazi prazdnu
stranku. Napr DatalockW generuje take rtf-ka.
> 4. OOo 2.x (okrem ineho ako rychlost (+ min.30%), vzhlad, f-cie) bude
> vyrazne lepsie imp/exp MS-DOC/XLS/PPT.
To dufam.
> 5. Existuje zakon v SR (platny 2+ roky), ktory hovori, ze na webe sa
> maju (musia?) pouzivat RTF. Viac info nemam.
maju/musia je dost velky problem. Kazdy zakon musi mat aj restriktivnu cast,
inac to nie je dobry zakon. Tento to asi nema.

--
S pozdravom
	Lubor Kacian