[linux] EDGE modem ZADACOM

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Únor 14 17:04:05 CET 2005

>na SK verziu GPRS?
>co tym chces povedat?

nuz optal som sa nemeckych kamosov nech sa na to kuknu znova ale jeden mi pred
2 rokmi ked som sa s tym v SK natahoval riekol ze veru v DE na gprs nema take
velke odozvy ale v pohode aj interaktivna praca.
S Orange sme to vtedy uzavreli ze problem je aj v tom ze oni sa snazia o
transparent proxy a kadejake vydumaniny
(komprimovanie obrazkov, menenie html textu uplne atd ..)

btw Eurotel prave skusam a ma
64 bytes from ... : icmp_seq=4 ttl=64 time=505.8 ms
Orange ..  nemam prave po ruke ziadnu aktivnu simku

Tak ci onak .. v SK inu moznost nemas takze nech je to v comkolvek treba sa s
tym len zmierit.
Ak sa mi ozvu "testeri" z DE budem vediet viac a aktualnejsie .. tamto bolo
ozaj davno.

bbo