[linux] EDGE modem ZADACOM

Čtvrtek Únor 17 12:09:40 CET 2005

On 14.02 17:04, Miro Bobovsky wrote:
> nuz optal som sa nemeckych kamosov nech sa na to kuknu znova ale jeden
> mi pred 2 rokmi ked som sa s tym v SK natahoval riekol ze veru v DE na
> gprs nema take velke odozvy ale v pohode aj interaktivna praca. S Orange
> sme to vtedy uzavreli ze problem je aj v tom ze oni sa snazia o
> transparent proxy a kadejake vydumaniny (komprimovanie obrazkov, menenie
> html textu uplne atd ..)

neviem ci cez tu proxynu chodi vsetok traffic, tipoval by som ze len smer
port 80...

> btw Eurotel prave skusam a ma
> 64 bytes from ... : icmp_seq=4 ttl=64 time=505.8 ms
> Orange ..  nemam prave po ruke ziadnu aktivnu simku

testoval som a pingy z windows - 32B aj linux - 64B boli okolo tych
600-700ms. A to mam EDGE (prenosy sli cez 10KB/s).

> Ak sa mi ozvu "testeri" z DE budem vediet viac a aktualnejsie .. tamto bolo
> ozaj davno.

please zisti. podla toho co som pocul je teoreticke minimum dost vysoke
takze velmi pod 500 ms to ist nemoze.

kamosovi ktory pouziva CDMA ceskeho ET sa pingy pohybuju okolo 120ms co je
velmi dobry cas... mozno by aj nas ET mal skusit CDMA kedze ma NMT pasmo
stale pridelene...

Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?