[linux] "prepinanie" medzi postfixom a sendmailom

Peter HLOSKA holdsun na zoznam.sk
Pondělí Únor 21 13:12:10 CET 2005

da sa pri sucasnom behu oboch %Subject prepinat systemu, ze ktory
ma pouzivat? pripadne ak jeden vypnem, tak aby pouzil ten druhy

akosi sa mi v tom nepodarilo zorientovat :-( a ani za svet mi
nedoruci ziadny mail[ci uz local, alebo von], vsetko ostava
"visiet" v queue postfixu bez ohladu na to ci je spusteny

chcel som vyskusat postfix a mailovat medzi local users
na obcasne dorucenie von som bol so sendmailom spokojny-len uz
neslape ani ten :'-(

poradite pls, staci mi aj odpoved typu 'man ???'
vdaka!
--
Peter HLOSKA aka |-| () |_ |) $ \_/ |\|

                 \ /