[linux] "prepinanie" medzi postfixom a sendmailom

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Únor 21 16:05:58 CET 2005

Dňa Po 21. Február 2005 14:01 Peter HLOSKA napísal:
> neviem, ale s postfixom sa este nepodarilo skamaratit...a ak sa
> smiem spytat[neviem ci si dobre pamatam], <noflamepls>ktory by si
> preferoval?-cisto subjektivny nazor</ noflamepls>
> vdaka
Kazdy ma svoje preferencie, to je otazka na flame. Ale ak zacinas, s postfixom
sa mozno skamaratis skor.
V tomto pripade bude tvojim najlepsim kamaratom systemovy log. Tam najdes
preco ti to nejde, staci len pozorne citat.
A konfigurak postfixu je tiez velmi dobre okomentovany.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.