[linux] "prepinanie" medzi postfixom a sendmailom

Pondělí Únor 21 17:27:08 CET 2005

On 21.02 14:01, Peter HLOSKA wrote:
> v pohode, nervy mam z dnesneho sveta vytrenovane ako horolezec ;-)

> neviem, ale s postfixom sa este nepodarilo skamaratit...a ak sa
> smiem spytat[neviem ci si dobre pamatam], <noflamepls>ktory by si
> preferoval?-cisto subjektivny nazor</ noflamepls>

ja pouzivam sendmail. Kedysi som skusil postfix ale este mu chybali nejake
pre mna dolezite ficurky a mal nejake pre mna dolezite bugy

(napriklad specifikacia domeny v daktorom z config suborov automaticky
platila aj pre poddomeny, co som v ziadnom pripade nechcel).

sendmail mam momentalne odladeny tak, ze mi momentalne napadaju asi len 2
ficurky ktore by som privital:

- odmietat nekorektne formatovane MIME maily - sqele proti niektorym
  virusom, spamom (a tiez niektorym bulkmailerom a mailom s podpisom NODu
  o tom ze v nich nie je virus ;-)

- odmietat specifikovane HELO stringy (napr. HELO hotmail.com)

Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...