[linux] verejny relayhost

riki phobie na axfr.org
Pátek Únor 25 18:57:37 CET 2005

ok takze:

1. zodpovedny za tuto adresu je obvykle provider, resp. vlastnik
adresneho bloku v ktorom sa adresa nachadza

2. niektory magori postuju do blacklistov pri spame z 1 adresy z oblubou
cely adresny blok v ktorom sa nachadza

3. z dynamickej adresy by si podla rfc a inych pseudodobrych mravov
nemal posielat postu priamo do internetu, ale len cez postovy server
providera, obvykle sa spamuje aj z takychto adries, preto bod 2.

sumar: ked mas blbeho providera ktory ma na haku co robia jeho zakaznici
  tak by si ho mal zmenit