[linux] PCI register editor for Linux

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Sobota Únor 26 10:13:28 CET 2005

Este ma napadlo; pokial je potrebne robit to nejak priamejsie ako cez
command-line utility, pozri si /proc/bus/pci alebo aj (v 2.6.x)
/sys/devices/pci*/*/config, /sys/bus/devices/pci/*... . Tam najdes priamo
obsahy konfiguracnej pamate PCI zariadeni. Aj nizsie spomenute nastroje
tusim funguju prave cez tieto rozhrania.

Este raz vela stastia
	Milan Plzik