[linux] Problem s postfixom- VYRIESENE

Sobota Leden 1 18:47:58 CET 2005

On 25.12 18:20, oravec wrote:
> Vsimol som si, ze si to uz asi Ty "odremoval", ale niekde to asi este bude,
> lebo trelnet stale hlasi bloknutie na zaklade tejto databaze. Mozno to
> potrva hodiny, kym sa na Slovanete uploadne databaza...neviem, ako to maju
> spravene....

je to DNS blacklist takze zalezi od TTL poskytnuteho spamhausom a tiez od
toho ci ta spamhaus naozaj odlistol.

> Ano, ano - ten provider nie je zamerany na mail, ale web pre siroke masy
> ludi a tak to tam bude zase bloknute za chvilu.

aj z webu obcas treba posielat maily. v kazdom pripade webhostingovy
provideri nezvyknu poskytovat privatne IP rozsahy takze sa mi tu nieco
nezda.

> Aj nad tym som rozmyslal, ale asi prejdem na cisty webhosting....

cisty webhosting to znamena ze ti postu nepojde poslat vobec?

Atheism is a non-prophet organization.