[linux] ospf/zebra consultant wanted

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Neděle Leden 2 22:45:00 CET 2005

zdravim all,

hladame cloveka, ktory ma prakticke skusenosti s ospf a zebrou, a
pomohol by (nemusi byt zadarmo) s nasadenim do existujucej staticky
routovanej siete.

siet pozostava z asi 30 routerov, vacsinou po 2 interfacy a 1-2
subnety na kazdy interface. momentalne je siet v dvoch segmentoch v
oddelenych geografickych lokalitach, spojene su internetom, planovane
je priame prepojenie. jeden (vacsi) segment ma dve internetove brany
(planovane su dve dalsie), druhy segment ma zatial jednu internetovu branu
a planovane je okrem nej aj priame prepojenie s prvym segmentom.

internetove brany su k jednemu ISP. ISP u seba vyuziva na routovanie
tiez OSPF, preto je ciel zladit nas routing s nim a takto osetrit i
pripadny vypadok niektorej z bran.

idealna lokalita: kosice, v pripade ze tu ziadneho skuseneho routera
nenajdeme, tak kdekolvek.

reply-to: michal.rybarik (zavinac) ecce (bodka) sk

dakujem,
--
s pozdravom
michal na rybarik.sk