[linux] USB kluc a prechod na jadro 2.6.10

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Pondělí Leden 10 21:55:25 CET 2005

Huh, caf rajo.

Prave tento vikend som sa s tym hral. Po dlhom case 2.4.26 ---> 2.6.9
kernel. Predpokladam, ze s 2.6.10 to bude to iste.
usb-storage, scsi_mod, sg a dalsie mi vobec nefungovalo (s 2.4.26 bez
problemov) - cca hlasky na ten tvoj sposob.
Naopak UB funguje. Major num som nasiel v ub.c (tusim 125) a tiez sa v tom kode
pisalo, ze su to osmice. Kedze som stary koder (rozumej v cc nenapisem
ani Hello world!), ... Skratim to.

mknod /dev/uba b 125 0
mknod /dev/uba1 b 125 1
Neskusal som, ale predpokladam, ze:
mknod /dev/ubb b 125 9
mknod /dev/ubb1 b 125 10

Teraz si nie som isty, ci block alebo char. Ale asi block.

Moduly su usbcore, ehci-hcd a ub (nic viac netreba ohladom USB kluca).
Najprv mi to neficalo pri opakovanom vsunuti USB kluca, ale teraz, ked
po kazdom vybrati robim rmmod ub, tak to fici OK.
Sice sa mi stale nepodarilo dosiahnut 480mb (stale iba 12), ale aspon
nieco.

Vojto - the one who's trying new linux stuff w/o google, lebo doma nemam
siet :-(