[linux] notifikacia od st-online servera

Peter HLOSKA holdsun na zoznam.sk
Středa Leden 12 15:54:44 CET 2005

On Wed, 2005-01-12 at 15:40, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> zrejme posielas spravu privela ludom naraz. alebo je sprava prilis velka.

to druhe, ten mail isiel len na jednu adresu

> max velkost mailu 10MB. To znamena attachment maximalne 6.6MB

sef uz rosekava ten mail[priloha 4,3MB]

> ked si mailoval na tuto adresu, hodilo ti tu istu spravu?

nie, zatial nic, tam som mailoval cez local-sendmail a ostalo to visiet
v mqueue whit status: Deferred: Connection timed out with
mta-in1.stonline.sk.

> co si tam mailoval?

preposlal som tam tu chybovu spravu[cely mail=6kB] co sa vratila
[skusal som aj admin na mta-.........sk ale ta tusim zostala ako locked]

--
Peter HLOSKA aka |-| () |_ |) $ \_/ |\|

                 \ /
                - o -