[linux] Re: Fedora Core2 SWAP

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Leden 13 01:13:48 CET 2005

On Thu, Jan 13, 2005 at 12:08:38AM +0100, Marcel Telka wrote:
> Vobec nie je v rovnakej kvalite. Chyba, ktoru si spominal, je vo vsetkych
> jadrach, ale 2.6.5-1.358 ma aj niektore (bezpecnostne) chyby, ktore
> v 2.6.10-1.8_FC2 uz nie su.

Nove jadro ma urcite aj nove chyby. ;-)

> Nieco ine je, ked si kompilujes jadro sam a ine je, ked pouzivas
> predkompilovane jadro z distribucie. Jadra vo FC sa malokedy vyznacuju
> tym, ze upgrade je horsi ako povodne jadro.
>
> To, ze na tom stroji je neupgradovane jadro naznacuje, ze tam nie je
> upgradovane nic a to uz moze byt velmi vazny bezpecnostny problem.

A ja mam zopar debianov, kde je distribucne jadro (ktore bude treba asi
upgradnut ;-), ale aplikacie su aktualizovane. Hmmm ... ? Vo FC sa neda
oddelit upgrade jadra od upgradu aplikacii?

Ale mas pravdu. Ak nie je nic upgradnute, je to problem.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/