[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka

Miro Cabarka mc na arka.sk
Pátek Červenec 8 09:16:02 CEST 2005

> mam Fedora Core4 + graf. kartu nVidia GF5900XT
>
> po instalacii FC4 bol system 100% funkcny...
>
> ked som chcel nainstalovat najnovsi ovladac graf. karty,
> vsetko prebehlo bez problemov, nikde ziadne chyby,
> avsak po 'startx' iba cierna obrazovka...
>
> presiel som mnozstvo odkazov na
> http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=50254&page=3&pp=15
> kde popisuju presne tento problem, avsak nikto nema konkretne riesenie...
>
> mam to brat teda tak, ze na LINUX sa nedaju nainstalovat
> nVidia ovladace??????, a ze tam nie je mozne spustit
> akceleraciu????????????

Ale daju...

Ak sa postupuje podla navodu, tak to zarucene funguje. Tipujem, ze ste zabudli
zmenit konfiguraciu X-servera. FC4 nemam, takze neviem presne, ale je to
nieco ako /etc/X11/XF86Config.

Tam treba spravidla zmenit nazov modulu z nv na nvidia. Precitajte si to
podrobne v navode.

Majte sa pekne.

--
Miro Cabarka