[linux] Fetchmail a seznam.cz

Pátek Červenec 22 12:28:43 CEST 2005

On 22.07 12:17, Marek Zima wrote:
> Dňa Pi 22. Júl 2005 11:41 Matus UHLAR - fantomas napísal:
>
> Ja nepouzivam ziadne pochybne hlavicky, moj server este ani nestihol nic
> urobit ... lebo sa prave spustil fetchmail, ktory to taha ...

ale pouzivas... tvoj fetchmail ich pouziva.

> Tie hlavicky tam dava seznam.cz ... pozri moje predosle maily, kde je aj vypis
> z logu fetchmailu ...

seznam pridava hlavicky pretoze ich pouziva. Vsetky zacinaju X-, takze
vyhouju RFC. Ak fetchmail prehladava defaultne kazde hlavicky, nemozes sa
cudovat ze ze obcas robi hluposti...

> Ak fetchmail pri standarnej konfiguracii cita nieco co nema ... tak mi to
> napis. Ja som vravel, ze z 10 roznych zdrojov to funguje dobre akurat to
> nejde z 11teho zdroja a to je seznam.cz

Kde je problem som uz minule napisal. To ze to ide z 10 zdrojov dobre este
neznamena ze je fetchmail nakonfigurovany korektne.

Uprimne povedane nezaujima ma ako je nakonfigurovany standardne (pretoze
este aj toto sa moze lisit podla instalacie, navyse konfiguracny subor si
musi kazdy robit sam...), asi je to chyba. Moja rada je nizsie.

> Pozeram hlavicku mailu od teba a tiez nikde nevidim X-Envelope-To:  :(
> (Mozno ju niekto po ceste vymazal ;) )

Ta hlavicka sa nepridava po ceste. Tu hlavicku ma pridavat program ktory
dorucuje spravu do mailboxu urceneho pre viac pouzivatelov.

Takze plati moja posledna veta z minuleho mailu.

"Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
"So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton