[linux] utilita ln -s

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Středa Červen 1 22:04:00 CEST 2005

On Wed, 1 Jun 2005 10:43:21 -0700 (PDT) Rado <radulik na yahoo.com> wrote:

R> Fyzicky som prekopiroval (tusim cp -r) adresar z
R> jednej partition na na druhu. Rad by som orginal
R> zmazal a uvolnil miesto, problemom su ale niektore
R> symbolicke linky, ktore ukazuju na povodnu particiu.
R> Da sa to nejakou sikovnou utilitkou spravit, alebo si
R> mam na to urobit skript?

Tu by pomohlo keby si to kopiroval cp -rL ... Symbolicke linky by sa v
kopii zmenili na riadne subory.

R> Dalej casto potrebujem presunut subory z adresara A do
R> B, pricom subory v A chcem premazat a  nahradit ich
R> symbolickymi linkami na adresar B. Existuje na to
R> nejaky sikovny program?

Existuje, uz ju poznas - vola sa ln. ;-)

Skus: ln -sf /cesta_ku_B/B/* /cesta_ku_A/A/

Toto ti prepise povodne subory symbolickymi linkami. Neprepise ale
adresare, tie musis najskor z A zmazat.

Robo

--
Robert Cernansky