[linux] OT: Fasttrack S150 SX4

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Červen 3 16:49:56 CEST 2005

On Fri, Jun 03, 2005 at 04:40:41PM +0200, Lubomir Host wrote:

> Je pravda, ze disk mi este nastastie neodisiel, ale neda sa v biose
> nahodou nastavit bootovanie najprv z 1. disku, potom z 2., potom z CD?
> Ak sa nepodari nabootovat z 1. disku, podari sa z 2. a potom sa raid
> rozbehne v degradovanom mode, ale system by mal byt plne funkcny.

Ano, da, ale predpokladam, ze ked ti odide disk, nebude sa spravat ako sa
ma. System natiahne prvy sektor a spusti ho, potom uz nebude skusat
bootovat z dasieho disku, pokial ten bude vadny. Ak fyzicky zoberies
ten prvy disk, tak ti to opat nabootuje, vyzaduje to ale externy
zasah, ktory stale nieje mozny.

Je tu dost velka pravdepodobnost, ze ak nastane vypadok, stane sa prave
toto. :-(

		SAL