[linux] Re: Linux do skol - vyzva

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Červen 5 15:02:43 CEST 2005

On Sun, Jun 05, 2005 at 11:31:32AM +0200, Lubor Kacian wrote:
> Moj nazorje taky, ze cely tento humbug okolo neprivetivosti linuxu pochadza
> z velkeho mnozstva tzv. windows-guru (co je dneska kazdy pubertak co ma
> doma pecko s win). Taky si zacne mysliet vela o sebe a svojich znalostiach
> a skusi aj linux. Ale nenaklika a zacne nadavat a zhadzovat. Uz som ich
> vela v zivote stretol (zaujemci o pracu servisneho technika) a odmietol.
>
> Uff, uz som sa davno tak nerozkecal. Verim ze vobec nepatris k mnou
> popisovanym "win-guru" a s linuxom sa spriatelis a zistis o com to je.
> Vela stastia a radosti pri vyrieseni kazdeho "problemu", ktory vlaste
> [...]

Niekde mozno vidiet takuto signaturu v emailoch:

"Unix is user freindly, it's just picky about who it's friends are."

Pre ludi.,, ktori horsie rozumeju anglicky: Unix je priatelsky
k uzivatelom, ale vybera si, kto jeho priatelia su. ;-)

(Linux a Unix su vlastnostami velmi podobne, preto mozno v uvedenom
citate slovo "Unix" nahradit slovom "Linux", alebo ich chapat ako
synonyma).

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :