[linux] Digest a triedenie do vlakien

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Červen 6 12:23:34 CEST 2005

On Mon, Jun 06, 2005 at 12:04:47PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> zda sa mi ze mas protichodne poziadavky. Bud budes mat kopu mailov (ci uz v
> extra folderi, inboxe alebo zdrusene ako attachmenty v mailoch z
> jednotlivych dni, a budes vediet na tie extra maily odpovedat aby fungovalo
> triedenie, alebo nie a triedenie ti nepojde...

Fantomas, digest chce pouzivat Martin Sechny a triedenie mailov do
vlakien pozadujem ja. ;-) Ale suhlasim, ze su to protichodne poziadavky
viacerych uzivatelov.

> (pokial nebudes ochotny rucne vypisovat Message-Id spravy na ktoru reagujes
> do hlaviciek In-Reply-To a References)

Medzicasom mi Martin Sechny preposlal kopiu digestu a pri kazdej sprave
je je hlavicka "Message-ID: ...nejaky identifikator..." napisany. Takze
riesenie pre Martina Sechneho je:

Pri vytvoreni novej spravy okrem skopirovania textu skopiruj prosim aj
uvedeny riadok "Message-ID:" pod nazvami "References:" a "In-Reply-To:".
Triedenie potom bude fungovat bez problemov.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :