[linux] Digest a triedenie do vlakien

Martin Sechny martin.sechny na pobox.sk
Pondělí Červen 6 13:29:45 CEST 2005

Este to nie je celkom vyriesene...

Ak by som mal mail-klienta na svojom pocitaci, vedel by som mu
prikazat hocico. Ale pouzivam webmail POBOX, kde sice mozem vidiet
hlavicku prichadzajucej spravy, ale ak ide o digest, hlavicky
prispevkov nie su cele.

Skusim zmenit nastavenie - digest - MIME message (namiesto plain
text), snad dostanem pri citani prispevkov potrebne informacie na
obrazovku. A to este neviem, ako sa zachova POBOX, ked v texte uvediem
cast hlavicky...

Martin Sechny