[linux] Digest a triedenie do vlakien

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Červen 6 13:48:33 CEST 2005

On Mon, Jun 06, 2005 at 01:29:45PM +0200, Martin Sechny wrote:
> Este to nie je celkom vyriesene...
>
> Ak by som mal mail-klienta na svojom pocitaci, vedel by som mu
> prikazat hocico. Ale pouzivam webmail POBOX, kde sice mozem vidiet
> hlavicku prichadzajucej spravy, ale ak ide o digest, hlavicky
> prispevkov nie su cele.
>
> Skusim zmenit nastavenie - digest - MIME message (namiesto plain
> text), snad dostanem pri citani prispevkov potrebne informacie na
> obrazovku. A to este neviem, ako sa zachova POBOX, ked v texte uvediem
> cast hlavicky...

Tu informaciu o tom, na ktory mail reagujes potrebujes dat do hlavicky
mailu, nie do textu. Lenze pravdepodobne webmail pobox.sk toto
neumoznuje.

Cize v tom pripade by som odporucal radsej prejst na samostatne maily
(ak neuspejes s nastavenim digest) a normalnym odpovedanim na maily.

Kazdopadne dakujem za zaoberanie sa tymto problemom.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :