[linux] HW pre AMD 64bit Linux

Patrik patrik na foral.sk
Pátek Červen 10 16:13:10 CEST 2005

Ahoj,
poradi niekto vhodny HW pre 64bit domace multimed. + pracovne PC?
Ide mi hlavne o prehravanie DVD, TV rec., office a Apache+php server pre
maly intranet, obcas bude treba MS-Access (wine?)

Mam zaujem zhruba o nieco taketo:
- MB vyssej triedy pre socket 939, nieco na sposob MSI K8N SLI DIAMOND,
SATA raid (strip), kvalitna HW zvukovka
(SB Live!24Bit, Ubuntu nedetekuje ale vraj by mala chodit s latest
alsa-driver OK).
Podla http://www.linuxcompatible.org/cdetail12174.html je K8N Platinum
pod Mepis (Debian) 3.3 absolutne bezproblemova o DIAMOND ale ziadna
zmienka. Diamond je ina hlavne v Silicon Image Sil 3132, a SATA II (cez
PCIe) s podporou NCQ. Ziadne info :(

- menej narocna PCI-Express grafika, vykonova trieda zhruba ako
<http://shop.agem.sk/right.php?ref=JHNpZD0nNWU2bEp3TFVGMkhNUVJmQzJrQzA5ZGl1SSc7JGNtZD0ndG92YXJfZGV0YWlsJzs=&product=6260952>X300
od ATI (X700 Pro je podla zoznamu OK, (3D-Depends), predpokladam, ze
X300 snad rozbeham.

- externy USB TV tuner - vobec netusim aky, prosim doporucte nieco co
beha OK

- interna DVD-RW, predpokladam, ze tu by nemali byt ziadne problemy

Hladam uz dva dni na nete a neviem si sam poradit.
http://www.ubuntulinux.org/wiki/HardwareSupport mi moc nepomohol, tieto
novsie komponenty asi nie su este moc podporovane, resp. asi zatial
chyba info. Stranky vyrobcov - biedne. Nerad by som kupil somarinu,
ktora bude WinOnly. Vdaka za rady.

--
Patrik Jan (pa3k)